zondag 27 december 2009

rss

best handig, die rss. Ik dacht dat ik deze toepassing reeds kende, maar dacht dat nieuwsberichten altijd in je mailbox terecht kwamen...
google reader is echter niet zo een fijne leesomgeving, vind ik. Nogal basic met dat wit en blauw. bovendien ben ik een beetje een ramp in het 'opkuisen' van berichten: zo blijft alles maar staan, vaak nog als 'ongelezen'. dat kan ik natuurlijk niet op google steken...
Maar het beperkt inderdaad dat surfen naar die websites 'om even te zien wat nieuw is'.

Met vertraging ga ik verder in de 23 dingen!

1 opmerking:

  1. Blij dat je weer op pad bent, Katrijn!
    Niets belet je om vanuit Google Reader door te klikken op een bericht, zodat je het kan lezen in de 'werkelijke' omgeving.
    Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen