maandag 28 december 2009

Terug naar af

Mijn voornemens om verder te gaan op web 2.0 draaien erop uit dat ik terugkeer. Ik ben zonet even zoet geweest met het zoeken naar opmaakopties voor mijn blog (jullie blogs zien er zoveel geavanceerder uit!). Het was wel even zoeken, maar het een en ander lukte toch (ik heb het bewust sober gehouden, echt waar ;-)). Waar ik nu nog mee worstel is om mijn afbeelding een andere plaats te geven, naast mijn titel. Dat lukt misschien niet in elke lay-out?
Enfin, jullie zullen de resultaten wel zien!

succes nog!

2 opmerkingen:

  1. Dag Katrijn

    Ik zie het je bloglayout is mooi aangepast. Leuk met die voetjes.
    Zal dat ook eens moeten proberen met mijn layout, die heb ik ook standaard gekozen, maar tot hier toe heb ik daar nog geen tijd voor gehad.
    Verder nog succes met de volgende lessen.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Katrijn,

    Inderdaad een leuke lay out. Ik heb mijn lay-out ook onder handen genomen en ben tot een klassieke bibblog gekomen ;-)

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen