zaterdag 2 januari 2010

flickr


Ik ben nog niet echt vertrouwd met alle flickr toepassingen, maar deed alweer mijn

letter E letter E letter r S Capital Letter T on Plywood (Takoma Park, MD) E wood type letter S t45 A squared circle blue letter P P letter E n30

Ik probeerde enkele dingen uit.

Ik vind al deze toepassingen niet altijd duidelijk: waar vind je alles nu weer terug op flickr als het niet via een rechtstreeks link gaat (bv. spell with flickr)? Al deze nieuwe pagina's openen zich, gevuld met reclame, wat ben ik nu net aan het doen, hoe bewaar ik het resultaat,...

Natuurlijk zijn dit allemaal speeltjes. Wellicht handig om creatieve foto's voor bib-promotie te maken. De basistoepassing van deze fotosites zijn uiteraard wel bruikbaar voor bibtoepassingen. Een virtuele rondleiding door bibliotheekfoto's, foto's van activiteiten,... Hier deel ik zeker de mening van mijn collega's!

1 opmerking:

  1. In het begin is het zeker allemaal heel overweldigend. (en zo blijft het ook altijd een beetje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen